Friday 2 September 2011

Aku..... Iqram Lutfi

Saya.. Iqram Lutfi (bukan nama sebenar).. nama sebenar saya ialah Izzat sebenarnya.. biasalah nak glamour2 ckitkan.. heheheh Berumoq 22 tahun.. tua dah pown, berasal dari Tepeng, Peyrak ( Taiping Perak sebenarnye ye..). Mempunyai seorang sahaja abg- seorg Guru Sek. Men namanya Kamirun. Ayah saya bernama Mustapa Kamal (cam nama pelakon tu-tapi bukanla.. heheh) dan mak saya Saridah (telah pon meninggal dunia pada 20/7/2011) Al-Fatihah....
Saya seorg yg agak pendiam (kalo ditempat baru) tapi kalo dah "besa" dgn satu2 tempat tu saya akan bertukar menjadi sedikit gelong2.. hehehe
La ni seperti yang sedia maklumla.. sedang belajaq kat Politeknik Sultan Idris Shah. last sem dah pon.. YESZZZ.. wish me luck (dalam bahasa sopannyer.. Doakan kejayaan saya ye..).
Berikut sedikit perkara berkaitan ye.. silalah baca yer.. jgn malo2.. hehehe

  • Nama Iqram Lutfi adalah nama saya sebelum dilahirkan, cadangla pastu kena tukaq last2 minute...
  • bakal berumoq 23 hujung tahun ni
  • dah ade STPM.. tapi xde rezeki nak smbg Degree (kesiankan saye.. isk3)
  • 4 tahun experience dlm FnB tapi last2 study jadi secretary..huhu
  • xde awek lagi.. dan borang untuk pendaftaran bagi aweks2 diluaq sana belom dibukak dlm tempoh terdekat ni.. (macamle ade yg suke.. perasan lebey..)
  • cita2 asal nak jadi Guru.. kita merancang.. Allah tentukan
Sekian sajelah utk sekarang ye.. nanti sambung agi dgn cite2 yg seterusnye.. banyak lagi neh k ye salam..Bubye.. tata titi titu.. hehehhe

1 comment: